دانلود آرامش بخش ترین موسیقی های جهان (بخش نهایی)

آپدیت شد!

توی کامنت ها خیلی درخواست کرده بودن تا آهنگ ها رو جای دیگه و با حجم کمتر آپلود کنم

لینک های مدیا فایر برای دایال آپی ها و کسانی که با رپیدشر مشکل دارن اضافه شد…

دو تا آهنگ ambient زیبای دیگه هم اضافه میکنم

http://www.mediafire.com/download.php?zzwy2md0vmu

http://www.mediafire.com/download.php?cjnjrgrjymh

فضای جنگل ، صدای حشرات ، حیوانات ، رودخانه … حتما دانلود کنید

اینم قولی که داده بودم این شاید آخرین پست این بلاگ درباره موسیقی باشه…

تقریبا بیشتر (6 تا از 8 آهنگ) آهنگ هایی که میگذارم فضایی غم انگیز دارند …

اول از همه بگم شاکی نشید چون مجبور شدم تو رپید آپلود کنم

آهنگ ها رو با بالاترین کیفیت MP3 که داشتم گذاشتم پس حجمش یکم بیشتر هست

ولی مطمئنا می ارزه دانلود کنید…  پیشاپیش دایال آپی ها منو ببخشن…

تقریبا تمام آهنگ هایی که میگذارم رو باید توی تنهایی و و سکوت گوش بدین وگرنه لذتی نداره

به ترتیب بهترین لینک ها رو میگذارم

1. Dawn -vangelis از آلبوم Reprise

دانلود از mediafire

این آهنگ شما رو از زمان خارج میکنه… ترجیحا در سکوت فقط در نیمه شب گوش کنید …

مجموعه ای ازاحساسات و خیالات رو به ذهن آدم میاره… تنهایی ، تاریکی ، غم ، دوری ، خستگی ،

موقع گوش دادنش یک حس عجیب غیر قابل توصیف به انسان دست میده …

مثل اینکه آدم توی فضای تاریک معلق هست

در آخر آهنگ آهنگ هم صدای قدم زدن و صحبت کردن بازیگر های فیلم میاد…

این آهنگ در واقع موسیقی فیلم Bitter Moon ساخته رومن پولانسکی هست که ونجلیس موسیقی اون رو ساخته…

البته در هیچ صحنه ای از فیلم این موسیقی رو نمیشنوید ولی دیالوگ ها توی فیلم هست…

برای همین ونجلیس این آهنگ رو در آلبومی مجزا ارائه داده…

پ.ن : در مورد رپیدشر هم ناراحت نباشید موقتا لینکش رو بصورت مستقیم گذاشتم تا راحت بتونید دانلود کنید

2.  Vangelis – Movement_10__Epilogue

دانلود از mediafire

یکی از تاثیر گذارترین آهنگ هایی هست که تا بحال شنیدم…

به نظرم تنها کسانی که به وجود خالق جهان ایمان دارن میتونن این آهنگ رو درک کنن…

اکثر شما شاید شنیده باشید متاسفانه بعضی اوقات پس زمینه شعرها توی تلویزیون پخش میکرد…

البته Movement 8  و یک هم به خیلی زیبا هستن…

دانلود 6 آهنگ دیگه در ادامه مطلب…

3.  - Vangelis – Rachel_s_Song

دانلود از mediafire

هیچی نمیتونم دربارش بگم … فقط این آهنگ رو از دست ندید…

آواز ریتمیک خواننده حس زیبایی بوجود میاره

کاش میتونستم حسی که با گوش دادن به این موسیقی بوجود میاد بنویسم.. افسوس که نمیشه

4. MIKE_OLDFIELD_-_Embers.

دانلود از mediafire

بدون شک این آهنگ یکی شاهکارهای مایک اولد فیلد هست

صدای گیتار آرامش بخش ، ریتم و فضای زیبا باعث شد که به عنوان چهارمین آهنگ انتخابش کنم…

5.Come_To_Me.Vangelis

دانلود از mediafire

موسیقی  زیبا ، ترانه زیبا ، صدای زیبا …

حتما به ترانه این آهنگ توجه کنید…

Come to me
While I’m sleeping
So their wagging tongues
Might not find you, my love

6. enya-_only_time.

دانلود از mediafire

انیا رو که حتما میشناسید… دیگه مجسمه آرامش میشه نامیدش

این آهنگ یکی از معروف ترین وزیبا ترین آهنگ های انیا هست..

انگار توی صداش قرص خواب ریختن! مثل لالایی مادرتوی گوش کودک هست…

7. Fields_Of_Coral.- Vangelis

دانلود از mediafire

صدای امواج دریا… ریتم بسیار تاثیر گذار ،

حس گم گشتگی ، فرار به سوی رهایی ، روی یک قایق تنها وسط اقیانوس ، ریتمی مثل بالا و پایین رفتن قایق سوار بر امواج دریا

8.Losing_Sleep__Still_My_Heart_.Vangelis

دانلود از mediafire

این آهنگ  نمونه کامل حس توهم خیال انگیزی هست

قسمتی از ترانه زیبای آهنگ

Losing sleep

in a waking dream

A recurring face I see

comes to pass my way

Still, my heart,

will you please be still, my heart

In this world of change

you keep turning me round again

مطمئنا آهنگ های بیشتری هم میشه به این لیست اضافه کرد…

به هر حال من بهترین هاش به سلیقه خودم بین چند صد آهنگ رو جدا و آپلود کردم…

چند آهنگ یانی که در پست های پیشین آپلود کردم هم به این لیست اضافه کنید…

این 8 آهنگ رو از آخرین پست موسیقی بلاگ به یادگار داشته باشید…

بعضی آهنگ ها هستن که یک عمر با شما میمونن و جزئی از تفکر و حس شما میشن

پس به هر موسیقی گوش نکنید…

منتظر نظرات شما درباره این آهنگ ها هستم…

در این پست از اسمایل استفاده نکردم چون به نظرم با فضای آهنگ ها هماهنگ نبود…

موفق پیروز باشید

پ.ن: در مطلب بعدی چند نرم افزار عجیب و غریب ایجاد امواج صوتی  برای  آرامش ذهن رو معرفی و برای دانلود قرار میدم

79 پاسخ to “دانلود آرامش بخش ترین موسیقی های جهان (بخش نهایی)”

  1. Silence Says:

    سلام…
    بازم مثل دفعه قبل…فقط می تونم تیتر رو ببینم…و دانلود آهنگ ها محروم…

    چرا؟! بابا منم سرعتم پایینه
    منم با رپید مشکل دارم
    از این سایت ها برای دانلود از رپید استفاده کن
    http://rapidlayer.in/
    http://www.rapidcheat.com/
    http://www.rapidcat.us/
    فقط آدرس لینک دانلود رو توش بنویس و دانلود کن
    ولی خداییش می ارزه
    در هر صورت ببخشی
    د

  2. kamyar Says:

    خیلی ممنون مرتضی جان خیلی وقت بود دنبال همچین چیزایی بودم
    دستت درد نکنه
    بازم ممنون
    قربانت: کامیار

  3. Silence Says:

    بازم نشد…
    از خود رپید که فقط یه فایل می تونم تو یه روز دانلود کنم…
    که اونم وقتی می خوام با موزیلا دانلود کنم…یه صفحه html به جای فایل مورد نظر دانلود می کنه…
    اون سایت هایی هم که دادید…بازم همون فایل اچ تی ام ال رو دانلود می کنن…
    در هر صورت بازم ممنونم که به فکر بودید…
    می گردم شاید راهی پیدا کردم…

  4. غرغرو Says:

    ممنون! دارم همه رو مي گيرم… مثل هميشه سليقت حرف نداره.
    چرا پست آخر موسيقي؟! نمي خواي ادامه بدي؟ :-(

  5. Mory Says:

    دیگه بهترین آهنگ ها رو که می شناختم گذاشتم… بقیش رو خودتون به سلیقه خودتون باید پیدا کنید..
    راستی آهنگ ها رو گوش دادین حستون رو اینجا بنویسید…

  6. غرغرو Says:

    خوب شايد بعدا بخواي بازم درباره ياني يا كارهاي جديد بقيه بنويسي، اونا رو تعطيل نكن. ممنون

  7. محمد Says:

    سلام
    آقا مثل همیشه عالی
    راستی از یانی خبری نشد ؟
    ممنون

  8. N Says:

    آهنگها بسیار جالب بودن.
    همه رو دانلود کردم.
    ممنون.

  9. Silence Says:

    بالاخره شد…
    دارم دانلود می کنم…
    بازم ممنون…

  10. توحید Says:

    سلام
    بخش اول این مطلب کجاست که نوشتی نهایی. دستت درد نکنه

  11. Mory Says:

    منظورم از بخش نهایی بخش نهایی موسیقی بود…

  12. Silence Says:


    همه ش …

  13. ehsanmovafegh Says:

    سلام دوست عزيز
    از نظري كه پاي مطلبم دادين ممنونم.
    صحبت جالبي بود و در عين حال عجيب
    دوست دارم بيشتر با شما آشنا شم.
    عيدتون هم مبارك

  14. mohsen Says:

    خدا وکیلی خیلی باحال بودن … دمت گرم….

  15. مجتبي Says:

    لطف ميکنى همه آهنگهاى اين پست رو در
    box.net
    آپلود کنى .ممنون ميشم .آخه چرا راپيدشر ….

  16. شیخ الشیوخ Says:

    در حال آرامشیم!!

  17. فرزين Says:

    سلام دوست عزيز من معمولا عادت ندارم كامنت بذارم اما الان يه جايي هستم آخر دنيا يكي از اين آهنگا رو دانلود كردم دارم حالشو ميبرم ايول به ولت وولي به وولت

  18. میثم Says:

    سلام…
    من امروز دنیای سه بعدی شما رو کشف کردم راستش مدتی بود دنبال موزیک های آرامش بخش میگشتم…
    امروز تو گوگل search کردم که اولین سایت سایت شما بود//

    دانلود آهنگ ها با Dail Up یه کم عذاب آوره اما به قول شما ارزش داره که آدم وقتش رو بذاره…

    ازتون ممنونم.. خسته نباشید//

    شاد و سبز باشید

  19. masoud Says:

    hich kodom az ahangha downlod nashooooooooooooooooooooooood

  20. peyman Says:

    اقا دمت گرم خیلی حال دادی

  21. mohammad 2008 Says:

    دمت گرم خیلی باحالی چند تا آهنگ معروف از فیلم های جهان بزار دستت درد نکنه ….

  22. مهدي Says:

    سلام مرتضي جان من اولين باره كه به اين وبلاگ سر زدم راستش خيلي دنبال اين طور آهنگا بودم ولي همش پولي بود ما ايراني هاهم كه خودت بهتر مي دوني …. به هر حال دستت درد نكنه خيلي خيلي عالي بود ممنون از زحمتت.

  23. فرزاد Says:

    درود برشما و سپاس از راهنمائي و لي قابل داون لود نيست راه هاي مختلف را امتحان كردم جواب نميده .لطفا در سايت http://www.4shared.com آپلود كنيد كه راحت بشه داون لود كرد.

  24. poozhmaan Says:

    سلام خدمت شما اهل دل بزرگوار ؛
    از این هم شاید خوشتون بیاد.
    http://www.harmonytalk.com/music2/Song%20From%20AGarden.mp3
    ولی هیچی کلاسیک نمیشه

  25. ستاره Says:

    متشکرم ازاین که مبینم آهنگ های خیلی قشنگی گذاشتین برای دوستان
    سعی کن باز هم از این آهنگ ها بیشتر بزاری توی سایتتون!!!
    ولطفا حجم اش رو کم کن و کاری کن که بشه بیشتر از یکی هم دانلود کنه
    مرسی عزیزم!!!

  26. peyman Says:

    سلام كارت درسته لطف كنيد آهنگهاي كارتونهاي قديمي و مشهور رو دم دست بزاريد هرچه گشتم نيافتم ممنون

  27. Mory Says:

    @ peyman:

    جواب: توی سایدبار میتونید لینکش رو ببینید…

  28. Raja Says:

    آقا دستت درست آهنگات خیلی ردیف بود . سلیقه ات عالیه من 5 تا شون دانلود کردم.
    حس بارونی خوبی داد.
    سپاس

  29. Raja Says:

    poozhmaan جان آهنگ شما هم خیلی دل بود
    سپاس

  30. ARASH Says:

    سلام اگه ميشه اسم دوزي را بگو که قدرت حافظه را افزايش بده طوري که بتونم در کمترين زمان يه فرمول را حفظ کنم دمت گرم حسابي گير کنکورم و هيچي هم نخوندم منتظر جوابت هستم

  31. Ali Says:

    سلام .
    بعد از اینکه من رمز رو در رپیدشر میزنم و میخواد که شروع به دانلود کنه ، ارور میده و میگه همچین فایلی وجود نداره !
    به نظرتون مشکل از کجاست ؟

  32. ali Says:

    اقا کارت حرف نداشت
    فقط میتونم بگم بیست .
    من اینقدر در علم هپروت رفتم که دست و پام شل شد
    مخصوصا با آهنگ Vangelis – Rachel_s_Song

    دستد درد نکنه
    اگه سیدی این آهنگ ها رو داری یه میل به من بزن باهات کار دارم

  33. عرفان Says:

    اقا من با این اهنگای ونجلیس خیلی حال میکنم
    دمتون گرم بازم اهنگای دیگشو upload کنین تا ما download کنیم

  34. ahooraaaaaaaaaaaa@yahoo.com Says:

    اینا آخه چه جوری دانلود می شه

  35. hammed Says:

    very beautiful music i think every one will enjoy them

  36. مریم Says:

    1.ای مرده شور این رپیدو ببرن.
    2.آوازهایی از باغ اسرار، باغ جادو، آوازهای زمین، آمیلی و خیلی آهنگهای دیگه رو برو از http://www.harmonia.ir دانلود کن.
    3.آهنگها خیلی خوب بودند البته به جز رپیدی ها که کلا بی خیال شدم.

  37. dj MohammadReza Says:

    من هنوز هيچي شون رو دانلود نكردم اما از نظراتي كه دوستان دادن معلومه اهنگهاتون خيلي قشنگه بعد اگه شد
    دانلودش ميكنمwww.kamyabonline.com
    يه رسي هم به اين ادرس بزنيد به نظر من قشنگه!!!!؟

  38. مینا Says:

    lمن نتونستم هیچی از این آهنگ هارو دانلود کنم میشه تمام آهنگ های یانی و ونجلیس رو برام بفرستی به این آدرس
    M_Ahani@yahoo.com

  39. سارا Says:

    سلام. منم مثل چندتا از بچه ها نتونستم آهنگارو دانلود کنم. ولی با این تعریفایی که بچه ها کردن واقعا مشتاق شدم ببینم چه جورین . میشه لطف کنی حداقل یکیشونوبرام میل کنی . خیلی ممنون میشم اگه این کارو بکنی.
    برات آرزوی موفقیت میکنم . بازم آهنگای جالب بزار

  40. مصطفي Says:

    من آهنگا رو دانلود كردم اما پخش نميشن و پيغام ميده:
    The specified module could not be found.
    چه كار كنم؟
    با ويندوز‏مديا‏پلير و جت اوديو و گم‏پلير هم امتحان كردم.

  41. milad Says:

    از اینکه تو اینهمه دلهره و اضطراب می تونم به این آهنگا پناه ببرم،یه احساس پشت گرمی بهم دست میده
    ممنونم

  42. Mory Says:

    لینک های دانلود از مدیا فایر رو هم اضافه میکنم…

  43. shahram Says:

    salam.man az in ahanghaye arambakhsh ye 85 ta daram mikham bezaram vali nemidoonam chejoori.mishe rahnamaii konid ta baghie dostanam estefade konan.chandta album az yanni daram.kheili ghashangan.mamnoon

  44. shahram Says:

    hennie bekker.marty weintaub.variable.henri mancini.chopin.george winston.richard clyderman.az in ashkhase.

  45. علی Says:

    چرا با کیفیت ogg variable rate نمیزاری؟
    به نظر من دانلود این اهنگا با دایل اپ بیشتر اعصاب ادمو خراب می کنه تا اینکه ارمش بده!

  46. رامش Says:

    درود بر شما. آقا حال دادی. ولی فکر کنم آهنگها مثله شده بود!!؟ نصفه بود.!؟ به هر حال دستت درد نکنه.فقط رو رپید دانلود نکن! بد حس میده!! آهنگها رو ادامه بده. به این میگن موسیقی.

  47. Mory Says:

    @ رامش
    جدی!! خودمم فکر میکردم چنین اتفاقی بیفته!
    موقع آپلود هی ارور میداد! نمیدونم چش بود!
    سعی میکنم دوباره آپ کنم…

  48. mahdi Says:

    wow

    besttttttttttt

    ttttooooooooopppppp

    thx

  49. برترین مطلب امروز « ابرلینک Says:

    [...] دانلود آرامش بخش ترین موسیقی های جهان (بخش نهایی) آپدیت شد! توی کامنت ها خیلی درخواست کرده بودن تا آهنگ ها رو جای [...] [...]

  50. احمد Says:

    سلام
    جایی در سایبر سراغ داری که تمام آلبوم های ونجلیس را بشود بصورت آلبوم ، آلبوم دانلود کرد، تورنتی هم نباشد ، با DAP هم بشود قبل از برق رفتگی و بعد از برق رفتگی جسته گریخته دانلود کرد ؟
    به نظرم اگر یک صفحه اختصاصی درست کنی درباره ی ونجلیس ارزشش را داره .

  51. احمد Says:

    سلام
    جایی در سایبر سراغ داری که تمام آلبوم های ونجلیس را بشود بصورت آلبوم ، آلبوم دانلود کرد، تورنتی هم نباشد ، با DAP هم بشود قبل از برق رفتگی و بعد از برق رفتگی جسته گریخته دانلود کرد ؟
    اگر یک صفحه اختصاصی درست کنی درباره تمام آلبوم های ونجلیس ارزشش را داره ها.

    پاسخ:
    بله ، یه سر به فروم مخصوص دوست داران ونگلیس بزن http://forum.vangelis.fr/
    بعد با ادمینش (نیکو) صحبت کن میتونه خیلی از لینک های مستقیم دانلود آهنگ های نایاب ونگلیس رو بهت بده :دی

  52. deathful Says:

    هوورررررا خود خودش بود hf

  53. mahdi Says:

    احسنت بر تو :دی
    مثل همیشه کارت درسته . حال کردم .

  54. Mohammadreza Says:

    سلام موری جان. چطوری رفیق؟
    تو هم که موسیقی نویس شدی! منو باش فکر میکردم گرافیستیها! :دی راستی از اطهر خبر نداری؟ خیلی وقته ندیدمش

    والا دوست دارم بیام بیمس ولی چون دسترسی به ای.دی.اس.ال ندارم و صفحه‌های بیمس هم همگی سنگینه، عملا برام مقدور نیست. مضاف که فرندفید هم هست و اونجا هم خوش میگذره! هستی یا نه؟ وبلاگم هم هست و عملا دیگه وقتی هم برای بیمس نمیمونه ولی خیلی دلم برای بچه ها تنگ شده.

    کامنتت رو که دیدم خیلی خوشحال شدم. یه دوست قدیمی با نقطه‌ی اشتراکی که در اولین پستم توی بیمس کشف شد: «طنز و کاریکاتور»! البته از نوع قدیمش :دی
    پیروز باشی رفیق

    پاسخ: نه اطهر کم میاد فروم ، منم خیلی وقته ندیدمش!
    ایشالله بازم ADSL بگیری و دوباره تو جمعمون ببینیمت!
    یاد طنز و کاریکاتور هم بخیر !

  55. امین Says:

    سلام رفقا
    آهنگ ها زیبا بودند . حس انگیز و ملایم درست همون چیزی که همه ی ما دوست داریم ولی من سوالی دارم آیا وقتی ما این آهنگ ها رو تو سکوت و خلوت خودمون گوش میدیم از هویت خودمون دور نمی شیم . بهتر بگم این آهنگ ها یک جور تخیل تارک ولی با ظاهری زیبا
    می دونید اگر ما تونستیم در همه زمان ها بدون این که این آهنگ ها توی گوش ما باشند آهنگ زندگی خودمون رو این گونه بنوازیم موفقتریم در زندگی وگر نه تنها یک رویا ی پوچ در ذهن ما تنین انداز شده

  56. ايران جديد Says:

    سلام تمام آهنگات رو تا جايي كه ميشد دانلود كردم بايد بگم كه فوق القاده بودن.
    در ضمن دوست داشتم كه با هم تبادل لينك داشته باشيم به همين خاطر من شما رو لينك كردم شما هم اگه تمايل داشتي منو لينك كن.موفق باشي

  57. سعید Says:

    به نظر من بهترین خواننده اقای اندی است و آهنگ روز عاشقی از ایشان بسیار خوب هست
    اهنگهای وداع و سر سپرده و جاده های احساس که ایشون خوندن عالیست
    بهترین و قشنگ ترین آهنگ دنیا هم آهنگ تیتر پایان برنامه خانواده است که هر روز ساعت یک و چهل و پنج دقیقه ی ظهر میاد
    اسمش را نمیدونم

  58. رامش Says:

    درود بر شما.داداشی!برو به سایتmp3real.ru یه سایت روسی یه.فول آلبوم ونجلیس و بقیه آهنگسازان و خوانندگان رو دانلود کن.به هر حال جمیع علماء، فضلا، طلاب،خنیاگران اون تو جمعه! هر چی بخوای داره. خوب دیگه حال دادی! هوووول گرفتی! بازم ممنون!

  59. salam Says:

    سلام. مرسی. خیلی عالی است. ممنونم. می تونید متون انگلیسی من رو با اونایی که به فارسی می خونم توی http://www.mutes.podomatic.com ببینید و بشنوید. وبلاگ معرفی شده هم برای درس های منه که امیدوارم مفید باشن. بازم ممنونم. مهدی

  60. pouya Says:

    خسته نباشي
    بد نبود
    ولي همش كه ونجلس بود !!!

    در عوض لطفي كه داري
    منم مي خوام دو تا آهنگ زيبا بهت معرفي كنم.
    از بهترين هايي كه شنيدم واقعا بي نظيرن
    از ريچارد ماركس و لورا پازيني
    اگه دوس داشتي يه ميل بزن تا لينك دانلود شون رو بفرستم.
    باي باي

    1. Right here waiting
    la solitudine .2

  61. فرزانه Says:

    ممنونم خيلي ممنون اين آهنگ ها در هر موقعيتي دلنشينه فقظ كاش بشه همش رو دانلود كنم

  62. سپهر Says:

    چرا نپرسیم قلب حقیقت آبیست؟

  63. علیرضا Says:

    سلام
    من فک کنم خیلی دیر اینا رو دانلود کردم
    من الان تو کافی نتم هر صورت اگه رفتم خونه دیدم این آهنگا همون چیزاییه که حدس می زدم واقعاً ازت ممنون میشم ;-)
    از فضایی که تو سایتت درست کردی خوشم اومد
    حدس می زنم تو هم به وجود دنیایی خارج از دنیایی که داریم توش زندگی می کنیم(و نه آخرت) خواه ناخواه اعتقاد داشته باشی دوست عزیز
    باز هم ممنون

  64. حمید Says:

    مرسی.همه را دانلود کردم.الان هم دارم گوش می دم و لذت می برم.

  65. commander65 Says:

    سلام دوست عزیز خسته نباشید وبلاگه جالبی داری اگه مایل بودید میتونیم با هم همکاری کنیم موفق باشید.www.commander1365.wordpress.com iهستش

  66. elnaz Says:

    وای خیلی عالیه خیلی فقط میتونم برات آرزوی سلامتی و کامیابی کنم

  67. محمد رضا Says:

    آهنگ های فوق العادای توی وبلاگتون

    بی نهایت متشکرم.

  68. Mahdi Radi Says:

    داش موري من اولين لينك رو دانلود كردم ، فكر كنم كه لينكش ويروسي هست ، چون توي آهنگش هي غورباقه مي خونه فكر كنم ويروس frog گرفته…

  69. دانلود آرامش بخش ترین موسیقی های جهان (بخش دوم) « دنیای سه بعدی من Says:

    [...] دانلود آرامش بخش ترین موسیقی های جهان (بخش نهایی) [...]

  70. sajad Says:

    آقا دستت درد نکنه . واقعا عالیه و آرامش بخشه ، خیلی عالی بود به سلیقه ات آفرین میگم در ضمن ممنون که برای سرعت پایین ها هم یه کاری کردی .لطفا بازم آپدیتش کن .

  71. FATIMA Says:

    salam. ahanga ali bodan. mamnon.
    bezodi web sitamo kamel mikonam

  72. امین Says:

    دستتون درد نکنه واقعا محتاج یه همچین چیزی بودم .

  73. مرتضی Says:

    morteza_musicman69@yahoo.com
    خدایا سلام
    یکی به من بگه اهنگ تیتراج برنامه خانواده از کیه
    این اهنگ قشنگ را برای من بفرستید
    جایزه بگیرید دوستان من
    میل بزنید

  74. ز Says:

    سلام چقدر سایت عالی دارید خیلی ممنون از موسیقیهای زیبا و آرامش بخشتون وقتی آدم یک دردهایی داره … یا مسائلی که قابل حل نیست بیشتر می فهمه که ارزش جمع آوری اینهمه قطعات چیه…همیشه شاد باشید

  75. sara Says:

    سلام من برای اولین بار است که سایت شما رو مشاهده میکنم هنوز این آهنگها را دانلود نکرده ام اما از آنجایی که نظریات دوستان رو شنیدم مشتاق شدم که هر چه زودتر اونا رو دانلود کنم .به هر حال از شما متشکرم.

  76. سرباز Says:

    صدای باد می آید و این آغاز ویرانیست…..

  77. amin Says:

    خیلی عالی بون راحت تونستم از مدیافایر دانلود کنم مرسی

  78. rasul zandi (@zandirasul) Says:

    انتخاب هاتون بسیار زیبا بود.
    موسیقی تیتراژ پایانی سریال ارتش سری رو هم کاش اضافه می کردید.
    چیزی در حد محشره

  79. ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻢ Says:

    ﻣﺤﺸﺮ ﺑﻮﺩ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

