دانلود آهنگ های سریال ها و کارتون های دوران کودکی ( آپدیت نهایی!)

این پست برای چندمین بار بروز شد !! 7 اذر 1387

لینک های دانلود جدید اضافه شد به همراه گالری عکس های کارتون ها…

به همراه ویدئو های کارتون ها… انتهای پست میتونید لینک هاش رو ببینید!

یه لینک با حال پیدا کردم که حسابی نوستالژیک هست برام… لینکش رو توی بالاترین پیدا کردم …
سريال‌هاي اوشين، هانيكو، از سزمين شمالي ، شرلوك هلمز، خانم مارپل، بازرس، ارتش سري، دريك، و… كارتون‌هاي پلنگ صورتي، پت و مت، باخانمان، آن شرلي، بابالنگ دراز، بنر، هاچ زنبور عسل، خونه مادربزرگه، موچه و مورچه خوار، بچه‌هاي كوه تاراك، بامزي، گربه سگ، مورچه سياه، گروه شينسن، گاليور، حنا دختري در مزرعه، كاراگاه گجت، جزيره ناشناخته، ميتي كومان، معاون كلانتر، نل، اورم و جيرجير، پپرو، پينوكيو، پرفسور بالتازار، ركسيو، رمي، رابين هود، تام و جري، واتو واتو، زي زي گولو، آقاي سكسكه، الفي، علي كوچولو، گلنار، جيمبو، خاله ريزه، سايمون، اسكيپي، زبل خان و…

خودم همشو دانلود کردم خیلی باحاله…


http://www.mhbateni.com/mohammad/music/?M=D

آپدیت: این فایل زیپ رو اتچ کردم توش یه فایل تکست هست که ایمپورتش کنید توی دانلود منیجرتون خودش تمام لینک ها رو دانلود میکنه بدون اینکه کل سایت رو گشت بزنید…

http://www.live-share.com/files/2299…ected.rar.html

مثل اینکه سایتی که فایل ها رو ش آپلود شده بود غیر فعال شده ، در هر حال لینک های دانلود میرور رو پایین میگذارم

لینک دانلود جدید:

موزیک تیتراژ کارتون های سینمایی و سریالی پخش شده از تلویزیون ایران .
کیفیت کار هم مطلوب هست .
Size :68.2 MB | Format = MP3 , WMA| Genre :Sound Track| Quality : VBR kbps / 44.1KHz| Upload By : Ali_bah

آقای سک سکه (با کلام زبان اصلی)
آلن لیون(بدون کلام)
الفی(بدون کلام)
بچه های کوه آلپ(بدون کلام)
بچه های کوه تاراک 1 (با کلام زبان اصلی)
بچه های کوه تاراک 2 (با کلام زبان اصلی)
بچه های مدرسه والت (بدون کلام)
دارکوب زبله (بدون کلام)
نل (بدون کلام)
نل (بدون کلام)
نل (بدون کلام – تکنو )
هاچ زنبور عسل(بدون کلام)
هاچ زنبور عسل (بدون کلام – پیانو)
لوک خوش شانس(با کلام – فارسی)
لوک خوش شانس(با کلام – زبان اصلی)
لوک خوش شانس(با کلام – صدای بوشوگ)
لوک خوش شانس(با کلام – برادران چارلی)
مدرسه موشها 1 (با کلام)
مدرسه موشها 2 (با کلام)
مگ مگ و دوستان (با کلام – زبان اصلی)
ملوان زبل (بدون کلام)
پینوکیو (با کلام- زبان اصلی )
پینوکیو (با کلام – زبان اصلی)
تام سایر (بدون کلام)
توتیشان – تیتراژ ابتدایی (با کلام – فارسی)
توشیشان – مربوط به قسمتی که پولدار میشه
15 پسر – با کلام فارسی
15 پسر – با کلام فارسی
سفر های میتیکومان – با کلام( زبان اصلی)
سفرهای میتیکومان (جمعله معروف – فارسی)
واتو واتو (بدون کلام)
زبل خان – با کلام – فارسی
زبل خان – با کلام (زبان اصلی)
قصه های تا به تا – زیزیگولو (بدون کلام)
اسکیپی (باکلام – زبان اصلی)
علی کوچولو (با کلام)
بابا لنگ دراز (بدون کلام)
ممول (با کلام – زبان اصلی)
چوبین (با کلام – زبان اصلی)
هادی و هدا ( با کلام)
زورو – تیتراز ابتدایی (با کلام – زبان اصلی)
زورو (بدون کلام)
زورو – تیتراژ پایانی (بدون کلام)
فیلم زورو (با کلام – زبان اصلی)
گوش مروارید (بدون کلام)
گالیور (بدون کلام)
آلیس در سرزمین عجایب (با کلام – زبان اصلی)
جیمبو (با کلام – زبان اصلی)
خاله ریزه (با کلام – زبان اصلی)
تام و جری 1 (بدون کلام)
تام و جری 2 (بدون کلام)
خونه مادربزرگه (تیتراژ ابتدایی)
خونه مادربزرگه (تیتراژ پایانی)
خونه مادربزرگه (آهنگ قسمتی از کارتون)
آنه شرلی(بدون کلام)
آنه شرلی (با کلام – زبان اصلی با صدای جرج مایکل)
حنا دختری در مزرعه(با کلام – تیتراژ ابتدایی – زبان اصلی)
حنا دختری در مزرعه(با کلام – تیتراژ پایانی – با کلام)
با خانمان – پرین (بدون کلام – فارسی)
با خانمان – پرین(بدون کلام – تیتراژ ابتدایی)
با خانمان – پرین(بدون کلام – تیتراژ پایانی)
با خانمان – پرین (بدون کلام – ریمیکس – بدرد زنگ موبایل میخوره)
با خانمان – پرین (با کلام – زبان اصلی)
سندباد (با کلام – تیتراژ ابتدایی – عربی)
سندباد (با کلام – تیتراژ ابتدایی – ژاپنی)
سندباد (با کلام – تیتراژ پایانی – ژاپنی)
افسانه دوقولوها (با کلام – زبان اصلی)
قسمتی از کارتون گوریل انگوری (با کلام – فارسی)
قسمتی از کارتون گوریل انگوری (با کلام – صدای گوریل)
کاراگاه گجت (با کلام – زبان اصلی)
پلنگ صورتی (بدون کلام)
پلنگ صورتی (بدون کلام)
پسر شجاع (بدون کلام)
سیلاس (بدون کلام)
ماجراهای تن تن و مایلو (بدون کلام)
ماجراهای تن تن و مایلو (بدون کلام)
رابین هود (با کلام – زبان اصلی)
رابین هود (صدای سوت رابین هود که بدرد زنگ موبایل میخوره)
شهر آجیلی (با کلام – زبان اصلی)
شب بخیر کوچولو (با کلام – فارسی – برنامه رادیویی)
پته پستچی (با کلام – زبان اصلی)
پت و مت (بدون کلام – برای زنگ موبایل مناسبه)
پت و مت (بدون کلام)
پت و مت (بدون کلام)
پت و مت (بدون کلام)
مورچه و مورچه خوار (بی کلام)
بامزی قویترین خرس جهان (تیتراژ ابتدایی – فارسی)
بل و سباستین (با کلام – زبان اصلی)
برتا ماشین همه کاره (با کلام -زبان اصلی)
باگز بانی (بی کلام)
چا ق و لاغر (بی کلام)
فردی مورچه سیاه (با کلام – زبان اصلی)
دنیس (بی کلام)
فوتبالیستها (تیتراژ ابتدایی – بی کلام)
فوتبالیستها (تیتراژ پایانی – بی کلام)
گربه سگ(بی کلام)
گربه سگ (با کلام – زبان اصلی)

لینک های دانلود:

http://www.4shared.com/file/66016928/df72199b/cartoon_ostpart1.html
http://www.4shared.com/file/66022411/4d998c28/cartoon_ostpart2.html
http://www.4shared.com/file/66022409/5a59355b/cartoon_ostpart3.html
http://www.4shared.com/file/66022407/bde1185c/cartoon_ostpart4.html
http://www.4shared.com/file/66027551/1fe9d329/cartoon_ostpart5.html
http://www.4shared.com/file/66031425/4e0c9dac/cartoon_ostpart6.html
http://www.4shared.com/file/66031402/e25e6a8d/cartoon_ostpart7.html
http://www.4shared.com/file/66031396/31be0358/cartoon_ostpart8.html

منبع و پسورد:

Password : www.pcseven.com

آپلود شده توسط ali_bah

آپدیت 2: بنا به درخواست بازدید کننده های این پست دنبال ویدئوهای کارتون ها گشتم و لینک هایی رو پیدا کردم که تقریبا بیشتر کارتون ها توش هست…

حدود 200 کارتون قدیمی توش بود

وارد این صفجه بشید
>

>

>

>
لیست ویدئو های کارتون ها هست روش کلیک کنید و دانلود کنید…

اینم کلیپ کلاه قرمزی و آقای مجری (ایرج طهماسب)

قسمت 1

http://youtube.com/watch?v=AT2bOl1-TOA (YT: Kolah Ghermezi va Pesar khaleh) (YT: Kolah Ghermezi va Pesar khaleh)

قسمت 2

http://youtube.com/watch?v=GUrFtPgPKTs (YT: Kolah Ghermezi & Aghaye Mojri (Sandoghe Posti)) (YT: Kolah Ghermezi & Aghaye Mojri (Sandoghe Posti))

اینم پت و مت

http://youtube.com/watch?v=0mkst5e8Ruc

توی این لینک ویدئوهای ایرانی بیشتری رو میتونید ببینید

کلیپ های ویدئویی طنز ساعت خوش هم توی این لینک میتونید ببینید

برای دانلود ویدئو ها از یوتیوب میتونید از سایت های زیر استفاده کنید

کافیه آدرس صفحه ویدئو یوتیوب رو توش بنویسید و دانلود رو بزنید

Orbit Rich Media Downloader:download social video,music and

VideoDL.org – Download Online Video (Google Video, YouTube etc) in a Flash!

Download Youtube Video. Just add ‹Kiss’! Keep It Super Simple. – KissYouTube

KeepVid: Download videos from Google, Youtube, iFilm, Putfile, Metacafe, DailyMotion!

هر کدومش رو خواستید تست کنید…

بازم ممنونم از استقبال

باید عرض کنم من هیچ کدوم از آهنگ ها و ویدئو ها رو آپلود نکردم

فقط پیدا کردم و یکجا لینک دادم پس از آپلود کننده هاشون تشکر کنید

دیگه برید لذت بازگشت به دوران کودکی رو حس کنید …

Fashion, dress, coat, jacket, jeans

لینک گالری عکس های کارتون ها :


http://www.parsmoon.com/photo/thumbnails.php?album=14

پ.ن: تعداد کامنت ها خیلی بالا رفته ، برای تشکر کردن از کامنت استفاده نکنید…

موفق باشید…

116 پاسخ to “دانلود آهنگ های سریال ها و کارتون های دوران کودکی ( آپدیت نهایی!)”

  1. katayoun Says:

    امیدوارم وبلاگ خوبی داشته باشی

  2. ehsan Says:

    آقا دمت گرم
    مدتها بود دنباله همچین آهنگهایی بودم
    انشاالله خدا هرچی خواستی بهت بده !!!
    یا حق

  3. مهدی Says:

    آقا دمت گرم.واقعا حال دادی.خیلی کارت درسته

  4. سعيد Says:

    بسيار عالي بود اخرشي
    اميدوارم هميشه به همين جذابيت باقي بمونه

  5. ali Says:

    man asheghe in kartonam
    khatrate ghadimo zende mikone
    va zemnan hamaro too zehnam daram
    ye arshive kamel

  6. مجيد Says:

    سلام آقا دمت گرم بابا تو ديگه كي هستي دمت گرم
    خيلي حال كردم اصلا حالم گرفته شد_ياد قديما افتادم heeeeeeeeeeeey
    I LOVE YOU

  7. مجيد Says:

    چرا بعضي هاش ناقص دانلود ميشه
    با تشكر

    لینک ها اصلاح شد

  8. مجيد Says:

    آقا چرا شب شيشه اي دانلود نميشه

  9. مجيد Says:

    سايت يه كم نا منظم يه فايل بساز بزن آهنگ هاي كارتون -بعدشم دم دست بذار نه اين همه بگردي- قشنگ جدا گونه-ولي در كول دمت گرم خيييييييييييييلي حال كردم خدا به همرات

  10. parya Says:

    سلام تو که نوشتی آهنگ سریال و کارتون پس سریالش کو؟ها؟

    اوشین و بقیه سریال ها هم توی لیست هست…

  11. hamed Says:

    خیلی ممنونم من نزدیک به 32 سال سن دارم و شنیدن خیلی از این آهنگ ها منو به خاطرات گذشته برد و خیلی برام جذاب بود . از لطفتون سپاسگذارم

  12. مسعود Says:

    خدایی خیلی حال دادی دمت خیلی گرم خیلی
    ممنونم خیلی خیلی خیلی

  13. حنا Says:

    کلی حال کردم
    همیشه شاد باشی همونجور که من شاد شدم
    مرسییییییییییییییییییییییییییییییی

  14. مرتضی Says:

    قربونت برم حنا جون
    میای بریم . . .

  15. z Says:

    سلام
    خیلی جالب بود من توی هیچ سایتی نظر نمی دم ولی چون از کارت خوشم اومد گفتم ازت تشکر کنم .
    خسته نباشی

  16. اسی Says:

    خدا تمام امواتتو بیامرزه
    میدمنی چقد دنبال آهنگ گربه سگ میگشتم؟
    خدا یک در دنیا د 100در آخرت بهت حوری بده

  17. آخر مرام Says:

    ازاین سایت خوشمان اومد . ایول بابا رو دست تموم دانلودیها زدی ؟

  18. مسعود Says:

    پیرشی جوون. نمیدونم به چه زبونی ازت تشکر کنم. با هر زبونی که خودت راهتتری از طرف من از خودت تشکر کن. اگه 4تا سایت مثل سایت شما داشتیم دیگه غمی نداشتیم

  19. يه دوست Says:

    مرسي واقعا خسته نباشي

  20. paizan Says:

    ali bod .mahshar ghogha…….va harchize khobe digei!!

  21. amir Says:

    خیلی عالی است

  22. marjan Says:

    خيلي عالي بود

  23. ziba Says:

    kheily ziba va ali bod az babate ahange oshin vaghean mamnonam ey kash filmesham danlood mishod

  24. امین سهیلی Says:

    سلام ! واقعا خسته نباشی بسیار بسیار ازت ممنونم…

  25. soroush Says:

    سلام دوست عزيز با تشكر از زحماتي كه كشيدي ميخواستم بدونم برات امكان داره آهنگ مستند شاهد عيني رو برام پيدا كني
    با تشكر

  26. Amir Says:

    خیلی با حال بود عزیز حال کردم دمت گرم.

  27. حسام Says:

    سلام
    خواستم بگم ایول دیدم کمه خواستم بگم روت ببوسم بازم کمه موندم، به کار به این قشنگی چی بگم. من حاظر بودم برای اینکه این مجموعه را تهیه کنم حتی از جیبم هزینه کنم شما کاری انجام دادی کارستون خیلی خیلی کارت درست از اینکه همچین ذوق سلیقه ای داری لذت بردم خیلی وقت بود که دنبال این آهنگ ها میگشتم .دست درد نکنه آدرس این وب به لیست آدرس بوکم اضافه کردم.
    موفق و پیروز باشی
    یا حق

  28. آبی آسمانی Says:

    با عرض سلام . جا دارد از شما برای لطفی که در حق من و امثال من انجام دادید تشکر کنم . مدتها بود حال و هوای دوران کودکی را داشتم و با این لطف شما کمی به گذشته برگشتم . خسته نباشید .

  29. عسل Says:

    سلام :)
    مرسی خیلی زیاد
    میخواستم بدینم از جایی که اینارو پیدا کردین ممکنه آهنگ آقای حکایتی هم پیدا بشه ؟!
    زیر گنبد کبود منظورمه …
    آقای حکایتی اسم قصه گوی ماست .
    زیر گنبد کبود شهر خوب قصه هاست !

    منم نمیدینم!! کجا میشه پیداش کرد خیلی دنبالش بودم …. اگر پیدا کردی منم خبر کن :دی !

  30. negar Says:

    ممنون میشم اگه اهنگ ممل رو هم بزارید

  31. baran Says:

    خیلی خوب بود واقعا دمتون گرم

  32. niloofar Says:

    salam
    man mikhastam age mishe filmahaie doran bachegiamon o azaton begiram mikhastam bebinam darin be hem bedin?

    bi khaneman
    bel va sepastian
    khanevadeie doctor ernes
    baner
    ….

    نه متاسفانه ندارم

  33. mohammad Says:

    بابا دمت گرم خيلي دنبالشون گشته بودم ممنون

  34. سهراب Says:

    دمت گرم کاش که هنوز همون دوران کودکی بود با این اهنگات مارو به یاده کودکی انداختی…..

  35. hamid Says:

    salam agha ey vall manam ashk to chesham jam shode az shedat khoshahali omidvaram yek dar donya va sad dar akherat begiri ajro savab

  36. طاها Says:

    با با کجا بودی . آق دمت گرم. فوق العاده ای. چرا دیر آپ میکنی؟ حالا مهر 86. یا همون اکتبر. 6 ماه هست آپ نکردی؟

    من معمولا تا مطلب جالبی پیدا نکنم بروز نمیکنم… حدودا هر هفته یک مطلب میانگین هست

  37. mana Says:

    hej,
    man az suede daram bahatun harf mizanam.va kheili delam mikhad ke betunam seriale Oshin ro download konam.kheili mamnoun misham age iinformation darim baram befrestin.(kheili man iin serial o doust dashtam iani kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)
    mamnoun(MANZOURAM KHODE SERIALE NA AHANGESH

    khodahafez

    متاسفم که نمیتونم کمکی بکنم…

  38. مژگان Says:

    سلام
    عیدتون مبارک. نماز و روزه هاتونم قبول.
    میخواستم تشکر کنم. واقعا ممنون. مخصوصا واسه آهنگ اوشین.
    خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی مرسی

  39. یوسف Says:

    سلام به برو بچ پرشین 3 دی.
    اگه می شه آهنگ تیتراژ کارتون لوک خوش شانس هم برای دانلود بذارین
    متشکرم.

  40. صالح Says:

    اقا ممنون . واقعا عالی بود.
    موفق باشید.

  41. saber Says:

    lمرسی.خوب بود.دستت درد نکنه

  42. علي Says:

    واقعا خسته نباشي . من كه كلي حال كردم

  43. Mehdi Says:

    خيلي ممنون بسيار عالي بود

  44. علی Says:

    سلام ولی اهنگ پسر شجاع نبود اگه داشتی به من میل بزن

  45. آشنا Says:

    سلام.واقعا خیلی خیلی ممنون.همیشه شاد و موفق باشید

  46. حسین Says:

    واقعا خسته نباشي دستت درد نکنه

  47. ناجي Says:

    دمت جيزشيگول در قنگت اهنگاي باهالي داري

  48. کاوه Says:

    خیلی آهنگهای توپی گذاشتی ….

    یعنی آهنگهایی بود که اصلا تو گوشی هیچ احدی پیدا نمیشد…

    خیلی ممنونیم از شما که زحمت کشیدین و این آهنگها رو در اختیارما گذاشتی…

  49. حسینn73 Says:

    اگه آهنگ نانوک رو هم میگذاشتی دیگه آخرش بودی
    به هر حال ای ول کاکو

  50. shiva Says:

    salam
    kheyli gashang bod. vagean adam yade bachegiash miofte, yadesh bekheyr.
    vagean dasteton dard nakoen, kheyli ali bod.

  51. فرشید Says:

    از زحمتی که برای پیدا کردن این آهنگهای خاطره انگیز کشیدی سپاسگزارم

  52. کامیار Says:

    به قول معروف : بابا تودیگه کی هستی

    خدا وکیلی آدم وقتی یاد بچه گیهای خودش میفته بغض گلوش و میگیره . میره توی رویاهای بچگیش

    راستی کسی میدونه چرا تابچه ایم دوست داریم زودتر بزرگ شیم ولی وقتی بزرگ شدیم حسرت بچگی رو

    میخوریم.

    دست مریزاد به تو. یاحق

  53. sahel Says:

    سلام
    خسته نباشيد
    واقعا ممنونم از اين كارتون مارو ياد دوران قشنگ بچگيمون انداختيد
    خيلي خيلي ممنونم

  54. sahel Says:

    راستي بازم ممنون
    اگه ميشه كارتون رو هم مي ذاشتيد ما دانلود مي كرديم خيلي خيلي عالي مي شد. دستتون درد نكنه

    توی یوتیوب اسم کارتونها رو سرچ کنید پیدا میکنید
    من چند تا پیدا کردم
    حتی کلاه قرمزی و آقای مجری هم بود :دی

  55. مهدي Says:

    دمت گرم ماهي به خدا

  56. مهدي Says:

    دمت گرم زنده باشي ياد قديما بخير

  57. مهدي Says:

    مرسي عزيز اگه ميشه بل و سبا ستين رو هم بذار

  58. moryabdi Says:

    ممنونم از استقبال همتون….. لینک ویدئو ها رو هم پیدا کردم که توی پست اصلی میگذارم….

  59. amin Says:

    آقامرسی
    دمت گرم
    خیلی گلی به مولا

  60. امیر Says:

    واقعا عالیه دست درد نکنه و خسته نباشید

  61. Hamid Phantom Says:

    داش ممد دمت گررررررررررم. ایول ولووووووووووونت.واقعا شادمون کردی البته منم با Comment گذاشتن شادت کردم میدونم D:

  62. alireza Says:

    agha dastet dard nakone kheili bahal bood.damey garm.kheili hal kardim.namardi bood nazar nadim.bazam damet garm.

  63. دانلود آهنگ های سریال ها و کارتون های دوران کودکی « معرفی سایت Says:

    [...] موفقیت برای این دوست عزیز ، برای ورود به این وبلاگ جالب اینجا کلیک [...]

  64. دانلود آهنگ های سریال ها و کارتون های دوران کودکی « Statistican’s Weblog Says:

    [...] موفقیت برای این دوست عزیز ، برای ورود به این وبلاگ جالب اینجا کلیک [...]

  65. ali Says:

    سلام بچه ها این فایل زیپ پلنگ صورتی چطور باز میشه؟
    ممنونم

  66. iman Says:

    سلام. من نمیتونم آهنگا رو دانلود کنم میشه واسم بفرستین؟

  67. علي Says:

    سلام دمت گرم خيلي سالاري اگه دوست داشتي با هم همكاري كنيم اعلام كن ولي خداييش همين كه ااز چرت و پرتهاي تو اينترنت جدا هستي نشون ميده خيلي اقايي

  68. mozhgon Says:

    SALAM
    VEBE KHOBIDARI
    VALI CHERA DANLOD NEMISHAN

  69. ماهان Says:

    سلام . عالی بود . یک سفر کوچک به دنیای کوچک کودکی.

  70. نازنین Says:

    کاش بچه های کوچیک می فهمیدن تو چه دوران قشنگی زندگی می کنن.چه اونی که کنار خیابون واکس میزنه چه اونی که لباس و کفش مارکدار می پوشه. هر دوشون وقتی شکلات می خورن،به یه اندازه خوشحالن.
    وقتی این آهنگارو دیدم،به اندازه صداقت کودکی هام شاد شدم.انگار بهم شکلات دادن!

    ایشالا همیشه بهترینا برات بیاد عزیزم. دستت دردنکنه که دلمو شاد کردی!

  71. سعید دیبا Says:

    واقعادمت گرم .من که خیلی کارتونهای قدیمی رو دوست دارم خواهش میکنم اگه برات مقدوره موزیک وعکس کارتونهایقدیمی رو بفرستی به ایمیل من اگر هم نفرستی باز هم ممنون چون من امروز سایت شمارو پیداکردم

  72. mostafa Says:

    عالی عالی عالی عالی

  73. deathful Says:

    یعنی ایول خدا خیرت بده من دیروز مسابقهی بکس داشتم بردم حال خوبم رو خیلی خوب تر کردی gl for you

  74. nina Says:

    مرسی خیلی یاد اون روزا شیرینه ممنون که این شیرینی رو یاداوری کردی

  75. محسن Says:

    آقا آهنگ سریال شاهد عینی رو لفطا پیدا کنید نام آهنگسازش Guy Michelmore هست…اگه پیدا کردین یه خبر بدین
    neodendron@yahoo.com

  76. مهرداد Says:

    بسه اين كه همش پيغامههههههههههههههه

  77. فریبا Says:

    سلام و خسته نباشید ، ممنون از برنامه های زیبایتان ولی اگر لطف کنید خود کارتونهای قدیمی مخصوصا خونه مادربزرگه بگذارید ممنون می شوم خاله ریزه هنا در مزرعه پسر شجاع اینها سریالهای هستند که ماندگارن از شما ممنونم و منتظر جوابتان به میلم هستم خسته نباشید

  78. سوگند Says:

    سلام.كارتنها باز نمي شود فيلترشده يا براي بازكردن احتياج به پسورددارد بانشكر

  79. تبرک Says:

    نمی دونم چی بگم فقط می تونم بگم:فوق العاده بود.واقعأ ممنونم.یاد بچگی یام افتادم!!!!!!!!!!!!

  80. moje Says:

    سلام ممنون از همه زحماتتون
    میخواستم اگه ممکنه چند تا از اهنگهای کودکانه رو بذارید برای دانلود
    مثل یک روز یک اقا خرگوشه و ساز قشنگم خیلی بزرگه که البته این یک کاسته که الان دیگه گیر نمی اد اگه همشو بذارید ممنون میشم
    با تشکر فراوان

  81. Asadi Says:

    سلام…..
    یاد اون دوران به خیر….

    راستی من مجموعه کامل خونه مادر بزرکه (مخمل) رو دارم
    اگه خواستی بگو اشتراکی براتون ارسال کنم
    شاد باشید

  82. bahar,teh Says:

    ina ke hamash blocke :(

  83. Toxin Says:

    dastet dard nakone maro yade ghadima endakhti kolli zogh zade shodim hamasho down load kardim damet cool

  84. elham Says:

    vaghean alie.dast marizad. man ke kheili yade ghadim aoftam .mer30. age mishe ye zahmeti dashtam barat . man axaye ba keyfiate khob az kartoon ha mikham age khodet dari ke mamnon misham baram mail koni vali age siti mishnasi ke vase downlod gozashte mamnon misham moarefi koni.bazam mamnon .bye

  85. arashe aryan Says:

    با درود به همه هم احساسیهای ایرانیم
    و سپاس از مدیریت که دقیق جرعه ابی بسی گورا به خاطرات مه الود کودکیم داده
    ای کودکی ای خاطرات
    میخوام بدونم ایا جایی هست که تمام موزیک این گونه فیلمها و کارتونها را داشته باشه اخه این فیلمها و کارتونها هم موزیک تیتر داره و هم موزیک متن ؟
    راستی من به سختی میتونم دانلود کنم و در به در دنبال موزیکهای متن و تیتر این فیلمها به صورت mp3 هستم شما را به خودا کمکم کنید.
    پیروز و شاد باشید
    منتظر جوابتان هستم
    بدرود

  86. بهناز Says:

    من هر کاری کردم نتونستم دانلود کنم . لطفا» من رو راهنمائی کنید . دخترم عاشق کارتون و آهنگه .مرسی

  87. amir Says:

    salam .man harkai kardam nashod downoadk konam. filter shode ?!?!?! roo kartona ke click mikonam mizane dastresi be in site emkan pazir nemibashad.chikar konam ?

  88. آهوی محتضر Says:

    پستت رو راجع به سرعت اینترنت خوندم…
    منم از ADSL آسیاتک استفاده می کنم… بدون محدودیت دانلود 128/128… و واقعاً ناراضی ام!!!
    مخصوصاً این چند روزه که دیگه نمی دونم چه مرگشون شده! هر موقع دلشون بخواد اینترنت دارن، هر موقع حال نکنن هم ندارن!!! به فکرم ISPم رو عوض کنم… ولی فکر نمی کنم خیلی فایده داشته باشه!

  89. مرمر Says:

    زورو – تیتراز ابتدایی (با کلام – زبان اصلی)

  90. آرینا شاپ Says:

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    شرکت آرینا شاپ بالاخره پس از تلاش شبانه روزی خود
    تعدادی از کارتونهای دوران کودکی را با کیفیت اصلی و بصورت دوبله تهیه کرده (نسخۀ اصلی بدون سانسور و به صورت دوبله – و نه کپچر شده از تلویزیون) که امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید

    http://www.arinashop.com/index.php?target=categories&category_id=110

  91. کورش کرج ناک Says:

    سلام مرتضی جان از اینکه به من سر زدی و اظهار لطف کردی ممنونم … تو محله ما لینک شدی گلم … من چی ؟ در پناه خدا

  92. Mory Says:

    شما که خیلی وقته لینک شدی استاد…
    خیلی خوش حال شدم سر زدی ….

  93. لیدا Says:

    باتشکر از زحماتی که کشیدی . هر کاری کردم نتونستم داونلود کنم میشه یه زحمتی بکشی برام ایمیل کنی یا مراحل کار رو برام بنویسی

  94. محسن Says:

    آقا خیلی دمت گرم به مولا فدایی داری خیلی توپ بود موفق باشی داداش

  95. حامد Says:

    با با اي ول ——بابا دمت گرم——بابا حال دادي اسيدي

  96. ali Says:

    سلام. ببخشید میشه ترانه شب بخیر کوجولو رو که از رادیو یه زمانی پخش میشد رو برای پسر کوچیکم (رضا) رو به ایمیلم بفرستید. ممنون jat_ali_110@yahoo.com

  97. ARAM Says:

    سلام ممنون

  98. mohsen Says:

    خیلی باحالی چاکریم

  99. آرینا شاپ Says:

    دوستان عزیزم سلام
    اولا باید عرض کنم که سایت آمازون ژاپن به خارج از ژاپن کارتون ارسال نمیکنه
    ما تمام این مسیر ها را طی کردیم و در سفری که ما به ژاپن داشتیم مسیرهایی از طریق یکی از دوستان بسیار عزیزمون برامون باز شد که ما بتوانیم تمامی کارتونهای شرکت نیپون ژاپن رو که شامل لیست زیر میشه با کیفیت دی وی دی و زبان ژاپنی
    در دسترس قرار بدیم :

    1- مهاجران
    2- حنا دختری در مزرعه
    3- خانوادۀ دکتر ارنست
    4- با خانمان – پرین
    5- تام سایر
    6- زنان کوچک
    7- بچه های کوه آلپ
    8- پینوکیو
    9- بی خانمان (رمی)
    10- هایدی
    11- رامکال
    12- نسخه های کارتون بابا لنگ دراز و آن شرلی با موهای قرمز هم در بازار موجود بودند ولی از کیفیت مطلوبی برخوردار نبودند که این دو کارتون هم با کیفیت دی وی دی و اصلی سفارش دادیم و به زودی به جمع کارتونهای ما میپیونده

    کارتونهای دیگر دوبلۀ ما که با صدای دوبلۀ قدیمی و با کیفیت اصلی (نه کپچر شده از تلویزیون) هستند به شرح زیر است :
    1- چوبین – دارای دو کانال صدا شامل : دوبلۀ قدیمی و صدای اصلی کارتون
    2- سندباد – دارای دو کانال صدا شامل : دوبلۀ قدیمی و صدای اصلی کارتون
    3- معاون کلانتر – دارای دو کانال صدا شامل : دوبلۀ قدیمی و صدای اصلی کارتون
    4- مورچه و مورچه خوار – دارای دو کانال صدا شامل : دوبلۀ قدیمی و صدای اصلی کارتون
    5- بازرس در پلنگ صورتی – دارای دو کانال صدا شامل : دوبلۀ قدیمی و صدای اصلی کارتون
    6- دور دنیا در 80 روز – دارای دو کانال صدا شامل : دوبلۀ قدیمی و صدای اصلی کارتون
    7- بامزی قویترین خرس جهان – دارای دو کانال صدا شامل : دوبلۀ قدیمی و صدای اصلی کارتون
    8- کاراگاه گجت – دارای دو کانال صدا شامل : دوبلۀ قدیمی و صدای اصلی کارتون
    9- بلفی و لیلی بیت – دارای دو کانال صدا شامل : دوبلۀ قدیمی و صدای اصلی کارتون
    10- زبل خان شکارچی – دارای دو کانال صدا شامل : دوبلۀ قدیمی و صدای اصلی کارتون

    شرکت آرینا شاپ برای اولین بار نسخۀ اوریجینال این کارتونها را وارد بازار کرده و اکثر این کارتونهای (به غیر از مهاجران و حنا دختری در مزرعه) به صورت محصولی با قابلیت داشتن صدای دوبلۀ قدیمی و صدای اصلی ژاپنی (درست مانند کارتونهای گلوری که شما میتوانستید صدای ذوبله یا صدای اصلی را در AUDIO OPTIONS انتخاب کنید) می باشند.

    جهت اطلاع بیشتر به سایت زیر مراجعه کرده و در صفحۀ اول سایت کارتونهای اختصاصی زبان اصلی و کارتونهای اختصاصی دوبله را مشاهده نمائید.

    http://www.Arinashop.com

    جهت بر قراری تماس و پرسیدن هر گونه سوال ایمیل زیر را در مسنجر خود ADD کنید :

    ir.arinashop@yahoo.com

    با تشکر از شما – مدیریت فروشگاه آرینا شاپ

    شعار ما کیفیت محصولات ماست
    کیفیت محصولات ما تبلیغ ماست

    آرینا شاپ بزرگترین سایت فروش کارتون برای ایرانیان

    پاسخ: دوست عزیز اینجا جای تبلیغ نیست ولی به هر حال بخاطر اینکه اونایی که میخوان به این مجموعه دسترسی داشته باشن ببینن پاک نمیکنم…

  100. alireza Says:

    با تشکر فراوان،
    اگر امکان دارد کارتون خانه شکلاتی را هم روی سایت قرار دهید.

  101. ghobar Says:

    خیلی خوب دنیای ما این حرف من نیست مال لیلیست

  102. mizty Says:

    سلاممم
    من خیلی دنبال این آهنگا بودم ام بیشتر اونایی که تو فایل 8 شه [ اولیا ] رو می خواستم که انگار درست آپلود نشده اصلا خالیه دانلودم که می کنم!!!!:O:O
    یک جوری به من اون آخریو برسونین بسی خوشحالم کنین!! :(

  103. مازیار Says:

    سلام.چرا آهنگ کارتون زیر گنبد کبودو ندارید.یه عمره دنبالشم.ممکنه بگید چطور میشه پیداش کرد؟
    قصه گو قصه می گفت از کتاب قصه

  104. مهدي Says:

    سلام پسرم.
    من 145 سال سن دارم.از كارتونهاي مرحوم ناصرالدين شاه چيزي داري بزار.فداي تو بشم نمي خوام ناكام از دنيا برم.
    آهنگ دختر لر رو هم بزار من دانلود كنم.

  105. mohammad Says:

    salam az in ke in mosic haro ke gozashted bara download motashakeram bara in ke man ra yade kodakem mendaze …raste mesha mosic dejha fazaye yi khode karton dejha fazaye ro ham bara download bezared age bezared khoshal mesham va 1 donya tashakor mekonam az shoma……….ba tashakor az shoma hadi az swed

  106. mojtaba Says:

    kheyli dastet dard nakone maro to in ghorbat shad kardi ba in kartoonaye dorane kodakimon gharghe khaterat shodam.:):):):):):)

  107. m Says:

    اگه کسی آهنگ کارتون سالیس رو داشت به من بده لطفا .خیلی دوستش داشتم
    mp_mp632003@yahoo.com

  108. سینا Says:

    دمت گرم.حرف نداری.وقتی این آهنگ ها رو گوش میدم پرواز میکنم به دوران کودکی خودم.وای که چه حالی داره…
    ولی افسوس که دوران کودکی دیگه تکرار نمیشه.

  109. ale Says:

    اینم یک سایتیه بریا پیدا کردن آهنگهای دیگه :

    http://www.warezsociety.org

  110. نیما Says:

    پس چرا اقای حکایتی نیست

  111. سروش Says:

    من دنبال یه سریال برنامه کودک میگردم که کارتون نیست. ماجراش راجع به یه دختر کوچولوی شیطون با موهای طلایی بود که پدر و مادرش زیاد بهش توجه نمیکردن. این دختر از سوسک نمیترسید و گاهی بقیه رو با سوسک میترسوند. زمان داستان هم قدیمیه… یعنی تو دوره ای که هنوز با کالسکه و اسب این ور اون ور میرن اتفاق میفته. بیشتر ماجرا هم تو خونه میگذره و مقداری هم توی پارک.
    اسمشو کسی یادش میاد؟ کمک کنید لطفا!!!!!!!

  112. hsh_4321 Says:

    سلام
    من دانلود کردم ولی پسوردش اشتباهه!
    فقط یه تعداد محدودیشونو باز می کنه بیشترشون رو می گه wrong password!
    میشه چک کنید؟!

  113. Ehsan Says:

    آقا من دنبال کارتونه قاصدک کوچولو میگردم کسی هست بتونه کمک کنه؟

  114. دانلود آهنگ های سریال ها و کارتون های دوران کودکی ( آپدیت …| معرفی سایت های مفید Says:

    [...] مطلب دانلود آهنگ های سریال ها و کارتون های دوران کودکی ( آپدی… این نوشته در سایت های ایرانی ارسال شده است. افزودن [...]


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

